tadik 2 org makhluk ny telah berbalah..
kenape???
korg rase knape???
dwit??
rebut arte??
kasih syg??
ohhhhh noooo keyh..
x men ar sume tuh..
cam citer industan saja..
dorg fight psal kipas..
apekah??? hahaha..
aku no komen..
tapi pasl peristiwa tu la tadik tyme kua mkn si cecep xjuin..
majuk lah plak adik aku tuh..
tapi as kakak yg bek..
aku tapaukan gak ar..
hahaha..
*masuk bakul angkat sndirik tul aku ny..
citer pasal mkn..
urmm...
tadi p mkn kat ResToRan AziZah kat area flat depan umah ny..
aku hnye oder nasik goreng ikan masin pedas + air keret susu..
*aku minum keret susu bukan utk menjadi lebey kerek keyh..
huhuhu..
datin mama mkn bihun goreng + sup tulang + air oren..
si bongek lak mkn kuey teow goreng + tomyam campur + air limau..
overol mkn kat ctu oke..
bese2 je..
tpi seswai ngan tekak aku ngan datin mama..
tapiiiiiiiiiiiiii...
datin mama agak tidak berpuas ati tadik kerna bliau kate arge n rase serta perkhidmatan tidak berpatutan..
pd pndangan aku lak..
urmmm..
ade sedikit kabur sbb aku x pkai spek tadik..
hahaha...
xde lah..
aku rase arge die oke je..
mayb sbb bukan aku yg kua dwit...
hohohohoho..
kirenye da 2 malam ar kami mkn mlm di luar..
smlm kami mkn ber5..
aku, datin mama, si bongek, si cecep n awex si cecep yakni dd..
kami mkn kat BanGkOk STaTioN kat area waterfront after kosas ke bukit blacan tuh..
so far stakat ny aku sgt suke tmpat tuh.. :)
menu kitorg kat ctu smlm..
tomyam campur + tomyam seafood + lala pedas + daging pedas + kangkung blacan + sotong goreng kunyit + ayam goreng kunyit + udang tepung + fries + telo dadar..
aku ode air oren laici..
perghhh..
sedap2...
cam bese..
konfem ar bukan aku yg baya kan..
so agy xtra sdap la..
hahahaha..
nape mkn kat lua??
x masak kah??
malas??
hohoho...
skali agy tidak...
kami mkn lua sbb rase cam nk mkn kat lua..
huhuhu..
tadi tghari nye menu kat uma..
de sup tulang n terung goreng cili api..
menu smlm lak..
asam pedas ikan duri ngan sayur bende, rebus bayam n ikan sepat goreng cili kering..
terbaekk seyh...
huhuhu..
plan utk 12/12 :
:: nk kmas dapur..
nk sapu n mop serta mengelap n mengemas sume atas kabinet yg de di dapur...
:: hangout wif bongek n cecep..
movie tyme...
the storm warriors..
:: g pudu blik tiket bas..
:: kmas baju..
urmmm..
act cam brat ati je nk blik ny..
dato ayah da bape mlm x tdo smpai ke pagi..
termasuk ar aku, bongek n datin mak..
nasib bek dari kul 7 11hb 12 smpai la skang ny...
die x jerit2 sakit agy..
so..
lege ckit ati aku..
ape yg aku ley kate..
along sntiase doakan ayah cepat sembuh..
rindu nk mkn roti canai cicah sardin buatan dato ayah..
huhuhu..
dato ayah gak antara orang yg banyak berjasa ngan aku...
4 orang tua aku..
sama penting empat-empat ny..
klo nk ngorat aku kne ngorat ati keempatempat mereka gak taw..
susah kan???
ghasekan..
hahaha...
dont worry keyh..
datin mak n dato ayah sgt sporting..
datin mama n dato abah pown same..
tapi kekadang datin mama n dato abah agak xtra siyes... ;p
huhuhuhu...
keyh la...
stop dulu..
daaaaaaaaaa...
- lots of luv -
noteyumie1 : normal la tu adik bradik yg x bape matang bergado... ;p
noteyumie2 : lyan kabhie kushi kabhie gham ngan bongek..
noteyumie3 : sakit pinggang lipat ken.. *act datin mama n bongek nye hasil lipatan ken lebey banyak dr aku.. hahahaha..
noteyumie2 : lyan kabhie kushi kabhie gham ngan bongek..
noteyumie3 : sakit pinggang lipat ken.. *act datin mama n bongek nye hasil lipatan ken lebey banyak dr aku.. hahahaha..

1 luvQUOTE:
die yg carik psl ngn aku dol!!
kong aja tol!!
mmg mntk kaki je..
suke2 je hempas laptop aku..
klu rosak cmne??!!
(mmg aku mntk2 rosak je, blh dpt bru)
hahahahaha!!
Post a Comment