annyong....
hurmm...
aku x kuat..
walopon aku kate xpe aku da biasekan nye..
tapi aku tetap tidak..
atiku tidak beku dan keras seperti yg sume sangke..
owhhh tidak..
kenape....
-im in luv-
noteyumie : lyan cite korea.. citer mmg sedey.. ngalir2 airmate.. tapi x de ar sedey sgt... ny hah lagi sedey.. smpai x ley nk stop pengeluaran air d mte dan idung.. adehh..
0 luvQUOTE:
Post a Comment