oke, meh start citer.. we all grak dr umah dalam kul 10 lebey ar.. sebab maw singgah itu kilang kabel (bukan maw beli kabel owkie tapi maw jmput my dad).. sepanjang otw tu.. sakit my eyes sebab my lil c's gile capture gamba dlm kete.. tapi xley nk sound ar sbb me pown juin skali.. muahahaha...
lihat le bertape tekunnye my mum drive n betape nakal nye my face.. hehehe..

me sedikit parkinsen tyme capture dis pic.. hahahaha
and dalam kul 11 we all pown smpai le ke destinasi yg pertame... sementare tunggu my dad.. my mum g ar cucuks dwit kat atm cimb yg de di area berhampiran.. me n my c's lak duk dlm kete diam2.. n naek2 kete je.. my mum dgn pnuh xcited bukak story.. taw x, td mama amek dwit die nye display pkai mandarin language...n bla bla blaa..... me dengar smbil sengeh je.. we all layankan aje our mum yg tgh xcited tu.. tunggu punye tunggu.. make, kluar le ayahanda yang disayangi dari tempat keje beliau... lupe plak maw bilang.. tyme otw tu.. my lil c's sms our angah ajak hangout together.. msg punye msg... n finally angah ask my lil c's ekau ni sapo?? x ke kuang asam namenye tu.. msg da beriye-iye last2 die xtaw die msg ngan sape.. angah.. angah.. isk isk isk.... nasib bek ler reason die pkai simkad baru ley diterime pakai..
ok, now smpai le we all ke tmpt yg dituju.. so gerak le dr satu kedai ke satu kedai.. first item yg we all beli.. fav perfume my mum n i... kenzo.. n my dad bli stukin.. so next destination we all stop kat kdai jual belt.. my lil c's n my dad bli belt.. n jalan punye jalan punye jalan.. finally jumpe gak kemeje yg dicari.. tgh dok belek2 baju kat ctu.. tetibe ade sore yg agak me kenali.. beli kak beli.. chantek baju tu... bile ditoleh.. ghope2nye angah.. isshh.. lame sungguh tidak ketemu.. macam mkin tinggi je angah ke aku yg x tinggi2.. huhuhuhu..
da abeh beli barang.. g le jalan kat blah blakang lak.. kat tmpt mkn2 tu.. tapi tgk angah da xde.. tpon le angah cari die kat ne.. die kate die kat blah dpan.. suh ar die tunggu bcoz nk g mkn2 lak.. then angah kate ok.. but.. bile we all smpai kat dpan angah xde.. kol2 x angkat.. rupenye angah ade msg my c's n say angah x larat ar.. angah baru blik keje.. esok angah nk msuk keje pagi.. angah blik dulu ar.. so, kitorg pown blah le dr ctu..
ni ar angah.. sweet kan..
ok, now smpai le we all ke tmpt yg dituju.. so gerak le dr satu kedai ke satu kedai.. first item yg we all beli.. fav perfume my mum n i... kenzo.. n my dad bli stukin.. so next destination we all stop kat kdai jual belt.. my lil c's n my dad bli belt.. n jalan punye jalan punye jalan.. finally jumpe gak kemeje yg dicari.. tgh dok belek2 baju kat ctu.. tetibe ade sore yg agak me kenali.. beli kak beli.. chantek baju tu... bile ditoleh.. ghope2nye angah.. isshh.. lame sungguh tidak ketemu.. macam mkin tinggi je angah ke aku yg x tinggi2.. huhuhuhu..
da abeh beli barang.. g le jalan kat blah blakang lak.. kat tmpt mkn2 tu.. tapi tgk angah da xde.. tpon le angah cari die kat ne.. die kate die kat blah dpan.. suh ar die tunggu bcoz nk g mkn2 lak.. then angah kate ok.. but.. bile we all smpai kat dpan angah xde.. kol2 x angkat.. rupenye angah ade msg my c's n say angah x larat ar.. angah baru blik keje.. esok angah nk msuk keje pagi.. angah blik dulu ar.. so, kitorg pown blah le dr ctu..
then, we all pown jenjalan la kat shah alam cari tmpat mkn.. n finally kitorg mkn kat satu kdai dekat ngan depalma SA tu.. eeeeeeeeeee... sgt lah krg enak.. owkie.. smpai kan me nye bahagian me pass kat my dad.. my dad abeh kan..
me n my c's tunggu mknan but my c's tu muke frust sbb tomyam xdok.. kahkahkah..
my dad n my mum.. chantek mama tyme gamba ny..
selesay sudey makan.. ape agy.. balik ar.. n dalam kul 2.. kami pown sampai umah.. tiade len yg me pk kan.. kecualiiiiiii.... tidooooooooooooooooooooooooooo.... :)
k, ar.. actually ni xtvt mlm td.. xtvt ari ni.. nnti i update k.. =)
me n my c's tunggu mknan but my c's tu muke frust sbb tomyam xdok.. kahkahkah..
my dad n my mum.. chantek mama tyme gamba ny..selesay sudey makan.. ape agy.. balik ar.. n dalam kul 2.. kami pown sampai umah.. tiade len yg me pk kan.. kecualiiiiiii.... tidooooooooooooooooooooooooooo.... :)
k, ar.. actually ni xtvt mlm td.. xtvt ari ni.. nnti i update k.. =)


0 luvQUOTE:
Post a Comment