sudah kelamaan x menaip di blog ini.. uwaaaaaaaa... sangat ngantuk owkie.. xpelah.. biakan ngantuk bersame labu-labunye.. huhuhuhu..
entry ni di adekan adelah kerna tertag nye sorg insan oleh rakannye yg sgt bek.. utk meLAYANZkan rakannye itu.. make.. insan itu telah pown... bla blaa blaaaa
weyh labu... cepat ckit ley x?? mende ko merepek ni?? ntah... merepek x abeh...
ye ar ye ar.. stelah mndengar beberape suare yg x mempunyai unsur2 jeles... kite truskan je la ke tujuan asal ye..
so.....
LeT'S STaRTeD iT..
SuvEy = JenamE Hp Sy BeRSerTa GmBanyE
Sudah berapa lama anda menggunakan hp tersebut?
:: baru aje.. blum setahun..
Apakah wallpaper yang terpampang di skrin handphone anda?dan terangkan mengapa anda memilih wallpapaer tersebut…
:: tu ar wallpapernye.. sbb ape pix tu?? sbb.... RAHSIE..
Berapa jumlah contacts yang terdapat di dalam hp anda?
:: ade dalam 200 lebey kot..
Sila masuk ke contacts dan pergi pada huruf M. berapa kenalan anda yang namanya bermula dengan huruf M?
:: 2 aje.. mcD n MxS broadband hotline..
Sekiranya diberi peluang, nombor telefon artis mana yang anda mahu?kenapa?
:: artis lua ngare ke dlm ek?? x spesifik tul soklan..
Berapa jenis hp y anda telah guna,selain hp y terkini?
:: x kre sbb mcm byk je..
Rangkaian telekomunikasi y anda gunakan?nyatakan mengapa?
:: now use upax.. celc0m.. murah ckit.. nk taw nape?? g tnye mR g00Gle owkie..
Soalan terakhir…nama orang tersayang (bf/gf) yang anda set dalam hp?
:: hubBy
Siapa orang yang anda nak tag?
:: anyone Le..
0 luvQUOTE:
Post a Comment