Chapter 1 :: citer abeh praktikal..
thanks to all yg terlibat spanjang aku praktikal kat sri sutra.. nape aku praktikal kat travel agency??? tnye kat supermama k.. huhuhu..
neway.. everything adlh sangat bagus.. just last day aku tu sv aku x mai keje lak.. x dpt nk jmpe bliau.. padehal ley je aku g sri sutra tu bile2... kuikuikui..
****************************************************************************************
Chapter 2 :: dugaan bermula..
aku telah pown disms kan demam+athma+batuk+seseme bukan babi punye+dll selama seminggu after semester baru bermula oleh Nya..
so, dengan senang ati nye aku telah pown menambah cuti semester aku dari 9 minggu menjadi 10 minggu.. hebat x??? sape kate hebat aku blanje cicak asam pedas k.. muahahaha..
***************************************************************************************
Chapter 3 :: first week, new semester..
setelah aku bercuti agak extra lame berbanding ngan kengkawan yang len.. aku pown memulekan semester ny dengan jayenye...
ari senin muke slamber masuk klas algabra line.. besh klas ny.. meriah.. full house gtu.. kahkahkah... pehtu ptg lak klas polis senti ngan klas program net tiade... sangat bahgie owkey...
selase.. aiyoooo... jumpe agy aku ngan prof jai... PSM1 nye klas.. tapi aku x keysah.. sbb ape?? sbb aku taw da care die aja camne.. then de klas polis sentri ngan program net gak.. klas polis sentri blaja coding2 pkai C#.. sape nk jd tutor aku sile angkat kening k.. klas program net lak blaja tukar2 klas... sgt bgus ini klas...
rabu ~~bahgie... hnye ade klas wire apli.. dan xtra bahgie.. klas tlah dibtalkan... besht2...
khamis** algabra line mule mngambil bahagian kmbali... owkey la... sbb wanaz (bukan name sbnar) kate kat aku klas tu satu jam.. alik2 2 jam.. so, dlm klas after 1 hour aku da mule ilang pokush..
jumaat ## p klas english la kunun.. padehal baru je nk insert tyme tu.. amek ko.. xnk ramai lak kat dlm klas tu.. so, aku pown beralah ar... aku x insert n aku amek sem depan je..
kesimpulannye :- ari jumaat aku xde klas.. so, ari khamis after algabra line yakni lpas kul 10 pagi.. aku sudah bley plg ke umah... yepeeeee.....
***************************************************************************************
Chapter 4 :: mensayat atie...
pade tanggal 18hb 07.. aku telah kehilangan wan aku pada pukul 6.30 ptg akibat sakit tua..
telah berbincang dan sepakat.. jenazah akan dikebumikan pada esok pagi yakni pagi ahad 19hb 07 kerna maw menunggu kaum krabat dari singapura yang dikhabarkan akan datang ke shah alam... Alhamdulillah dari mandi yang ley disimbolkan sbgai A hingga ke kenduri 7 ari yang ley disimbolkan sbgai Z, aku ade utk turut menyumbang keringat.. (berdasarkan statement ny ley ar dikonkludkan bahawe aku telah cuti seminggu agy utk chapter kali ny)..
actually klo nk citer in detail mmg xkan abeh psal chapter ny.. nk taw in detail.. tnye aku...
**************************************************************************************
Chapter 5 :: smbungan tragedi menyayat ati..
uwaaaaaaaaaaaa.... tpon den w595 terendam kat dlm air sirap soda... sangat cool kan??? huhuhhuhuhu.. aku mmg saje je rendam sbb nk uji lasak ke x.. huhuhuhu.. hempom ku.... tapi kire lme gak ar aku smpat pkai.. dkat 7 bulan kot.. first kdai nta die kate talak ley dislamatkan.. scnd kdai lak kate.. X KATE PAPE... so, sappe nk jd sugardaddy aku taje tpon baru.. ley kontek aku k... sgt dialu2kan.. kahkahkahkah...
***************************************************************************************
utk ari ny nye citer.. aku ade something nk share ngan korg... tapi nnti aku g taw ape die..
nk cyap g klas jap..
just klo ade mase cube pk kan bende ny "bercakap dengan lelaki berumo 40 tahun ke atas lebey menenangkan gwe" --> adakah anda stujuk>>>>???
Monday, July 27, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 luvQUOTE:
Post a Comment