:: event yg pertame ::
02hb 08 1986 - 23 tahun yg lepas telah diijabkabulkan seorang wanita bernama awaliah mohd nawi dengan pilihan ati bliau iaitu masrol bin kasamad...
dan pasangan ini telah dikurniakan 3 orang anak yg st genius iaitu Siti Nurhidayu sbgai along, Nurzatul Akma sbgai kakak dan Mohammad Hakim sebagai aboy...
YEPI eniVERSERI mama N abah... LuV u BotH..
:: event yg kedua ::
03hb ogos - secare rasminye status ku kini kmbali single.. tapi aku x mo ar sedey2 ny.. bek aku pk kan prkare2 positif yg ley aku lakukan dgn status single ni.. antaranye.. aku ley ngorat2 n usya2 mamat len.. huahuahua... walaupon d ati ni hanye Tuhan yg taw... luv die agy loh.. tapi xpe.. stiap pertemuan dan perpisahan itu bersebab dan siape taw die pergi untuk kembali kan??? ayat sedapkan ati je sumer ny sbnarnye.. tapi mmg aku agak sewel pown spanjang minggu2 awal perpisahan tu terjadi.. nk wat camne kan... kerna sayanggg...

:: event yg ketige ::
bergerak ar kami sume utk misi SCS rawks PerHenTian.. bestt weyh.. wlaupun xtvt aku bersame aiir sgt terbatas ekoran permintaan dari mem supaye aku tidak terlalu rapat dgn air.. tapi aku sgt sronok kerna dcni aku lebey mempunyai mse utk bersantai bersame kengkawan.. byk gakk xtvt yg telah berlaku.. antaranye aksi kengkawan men teng teng... kengkawan men balik slipe.. acare men galah panjang.. BBQ... plih2 mug.. men teke2 dan x lupe gak acare raja botol.. aku sgt suke acare RAJA BOTOL tu sbb aku berjaye mengekalkan KEJUARAAN... cayalah aku.. hahahaha...
kat cni cyan kat kwan aku.. die nk round kat dlm TTI tu tapi kitorg kesuntukan mase sgt2.. so len kli je la ek.. after TTI kitorg singgah losong nk bli kepok leko ar kunun.. tapi cam aku infom td.. kitorg x jmpe atm.. dwit msing2 da nyawe2 udang je.. so.. x beli ar nmpknye.. huhuhu...
next station is pasar payang.. sedey gak smpai cni.. sbb tyme ni dwit da de tapi byk doh kdai tutup.. ape agy soping scare pntas saje.. smpat blikan utk mama n mak, luqman n jiha serta aboy.. yg len xbli.. sorry ye kalian.. huhuhu.. yg x dpt nnti aku blanje mkn ek.. smpai utm b4 kul 7 pagi pade 10hb.. klas kul 10 pagi.. alamatnye aku tuang klas spanjang ari tu.. --to mem.. sorry terlie kat mem psal tyme smpai di utm.. takut mem riso n x tdo.. mem kan kene keje.. sorry mem..
yumienote : more pix kat my facebook k..
:: event yg keempat ::
actually ny bukan event pown.. tpi otw blik dari perhentian ari tu aku da start rase x sehat n bnde ni smpai la skang.. aku nk g cek up tapi nnti2 ar.. kondisi mmg sgt tidak stabil.. tapi slagi aku berdaye.. aku bertahan.. huhuhuhu.. stok ubat pown sudah byk yg abeh.. nnti ar aku blik umah g amek.. --ny pown mem xtaw gak.. sorry mem...
:: event yg kelima ::
10hb ogos - abeh je klas si wanaz kol aku..
wanaz : weyh ko nk mkn x??
aku : msti ar nk.. lapa doll..
wanaz : ko da mndi lom???
aku : mstila blum.. aku xjumpe ar mne kunci bilik aku.. huhhu..
wanaz : xpe.. ko tinggalkan je bilik ko tu.. ko g mndi cpat2..
aku : baeklah...
letak je fon aku trus pndang satu bnde atas meje aku.. asal tadi cam xde je bnde tu kat ctu.. dgn mals nk pk.. aku trus amek kunci aku n trus g mndi... aku pown ajak ar a few mmbe agy utk bersantap bersame.. tapi resultnye.. aku, nik n wana saje yg mkn dctu.. ari tu aku mkn xnk meriah lak.. nasi putih+tomyam+kangkung goreng belacan+ayam goreng kunyit.. tapi most of lauk2 tu disedekahkan kat tong smpah sbb selere aku lately ny sgt tidak oke...
11hb ogos - dlm klas program net sorang mamat bername elmi pown berkate...
elmi : ayu mlm ni ek.. sri putri..
aku : ahhh.. xmo caye.. *sbb pg td aku da terkene ngan die*
elmi : btullah..
aku : siyes ke??
elmi : ko tgk muke aku men2 ke??
aku : mmg pown..
elmi : @!$#%^&^%*%^#^&..
maka dengan hasil diskusi bersame mamat tu.. make kua le kmi sume mkn kat luqman di sri putri.. kami tu adalah.. aku, nik, wanaz, norlizan, ijan, ain, pjot, apiz, uyul, nuar, amir, jaz, adib, muz, elmi, adli n dzerol... mkn2 jgn x mkn...
:: event yg keenam ::
berkenaan pasal citer yg aku tgk kali ny.. Gi JoE.. aku mmg teringin giler maw tgk muvi ny after aku nengok gezek die.. tapi syg nye aku dpat tgk citer ny after da hmpir setengah citer.. Kenapekah??? kerna ade kengkawan ku yg smpai lmbat.. tapi xpe la.. yg pnting korg sampai dgn slmat.. syukur k.. after abeh nonton wyg.. kami mkn kat pizza.. aku agak sedey kat cni.. sbb ade antare kami yg nk carik nasik.. n ade yg nk mkn pizza.. so terpecah dctu.. n tibe2 teringat tyme kua tgk wyg ngan nik, kroun, iera, wan, muz, pyus n sapik.. walaupun kami dak2 gurl da melantak kenny tyme tu.. after wyg kami tman gak dak2 boy g mkn stimbot kat lido.. baru la dikatekan kua same2.. huhuhuu.. dah2.. bnde da lpas..
tyme ni aku de bli 2 buku kat kdai harris di tebrau..
satu buku tajuk aku trime nikahnye - buku ny bg aku kandungan die bagus... buka mate aku n minda aku psal sesuatu hubungan.. nnti aku nk blik bahagian 2 die lak..
satu agy buku tajuk die petua dari dapur betty saw - buku ny pown aku rase akan bergune utk aku pd tyme skang ny n akan datang.. byk gak bahan2 yg baru aku dgr utk masak2 ny.. tmbah2 knowledge aku.. Alhamdulillah..
:: event yg ketujuh ::
14hb ogos - pesta konvo dtg agy.. abeh je klas si nik amek aku kat kolej utk g ke pesta konvo.. kami berempat.. aku, nik, army n ijan.. wanaz x mo ikut.. x taw npe.. huhuhu.. tyme ni jenjalan je.. baru jalan da rase lapa.. so, kami singgah mkn di tmpat ayam golek.. mkn ayam golek.. berpppp.. Alhamdulillah.. kyang2.. then kami truskan perjalanan... si army tyme ny tgh agak giler same itu mini iphone kluaran bm.. oke la aku rase produk tu.. tapi ketiadaan 3g n camera yg xbrape menyerlah pixelnye membuat kan aku agak sdikit down utk jd teruja terhadap produk tu.. tapi mungkin juge aku akan bli.. kuang kuang kuang.. -maybe klo aku sabar ckit smpai thun dpan.. mem mungkin akan membelikan ku blackberry.. ohhh yeahhh-- huahuhaua...
yg aku x baper pahm dlm pic ny.. ade mmb aku yg pkai mask ny cyap nk snyum tyme snap pic.. nmpk ke korg snyum ek.. ;p
03hb ogos - secare rasminye status ku kini kmbali single.. tapi aku x mo ar sedey2 ny.. bek aku pk kan prkare2 positif yg ley aku lakukan dgn status single ni.. antaranye.. aku ley ngorat2 n usya2 mamat len.. huahuahua... walaupon d ati ni hanye Tuhan yg taw... luv die agy loh.. tapi xpe.. stiap pertemuan dan perpisahan itu bersebab dan siape taw die pergi untuk kembali kan??? ayat sedapkan ati je sumer ny sbnarnye.. tapi mmg aku agak sewel pown spanjang minggu2 awal perpisahan tu terjadi.. nk wat camne kan... kerna sayanggg...

:: event yg ketige ::
06hb ogos - aku dan klasmet g jalang-jalang.... yeay.. bertolak mlm tu.. pade mulenye aku nek kete nik bersame wanaz, p n jaz.. tapi aku telah beralih arah dan nek kete bersame adib, eja, oyin n liezan..
09hb ogos - maw pulang sudah dari pulau.. tapi aku x soping sgt pown.. sbb kat pulau xde ATm.. apekah?? nnti aku tlg request atm utk mereke k.. bertolak ar kami blik ke jeti besut.. otw balik tu nek bot.. n ade pngalamn yg terjadi dcni.. apekah die??? jeng jeng jeng.. kami men polis sentri ngan marine.. smpai terbang topi syasya.. mem tidak taw ye kejadian ini.. klolah mem taw... huhuhuhuhu.. smpai je nk cari atm kat area jeti tu.. tapi xdok gak.. so dok tgk je ar org soping.. dr besut ke skudai kitorg singgah TTI.. sbb ramai gak dak2 ni yg xsmpai agy msjid kristal.. aku msuk kali ny Alhamdulillah le da 2 kali smpai..
kat cni cyan kat kwan aku.. die nk round kat dlm TTI tu tapi kitorg kesuntukan mase sgt2.. so len kli je la ek.. after TTI kitorg singgah losong nk bli kepok leko ar kunun.. tapi cam aku infom td.. kitorg x jmpe atm.. dwit msing2 da nyawe2 udang je.. so.. x beli ar nmpknye.. huhuhu...
next station is pasar payang.. sedey gak smpai cni.. sbb tyme ni dwit da de tapi byk doh kdai tutup.. ape agy soping scare pntas saje.. smpat blikan utk mama n mak, luqman n jiha serta aboy.. yg len xbli.. sorry ye kalian.. huhuhu.. yg x dpt nnti aku blanje mkn ek.. smpai utm b4 kul 7 pagi pade 10hb.. klas kul 10 pagi.. alamatnye aku tuang klas spanjang ari tu.. --to mem.. sorry terlie kat mem psal tyme smpai di utm.. takut mem riso n x tdo.. mem kan kene keje.. sorry mem..
yumienote : more pix kat my facebook k..
:: event yg keempat ::
actually ny bukan event pown.. tpi otw blik dari perhentian ari tu aku da start rase x sehat n bnde ni smpai la skang.. aku nk g cek up tapi nnti2 ar.. kondisi mmg sgt tidak stabil.. tapi slagi aku berdaye.. aku bertahan.. huhuhuhu.. stok ubat pown sudah byk yg abeh.. nnti ar aku blik umah g amek.. --ny pown mem xtaw gak.. sorry mem...
:: event yg kelima ::
10hb ogos - abeh je klas si wanaz kol aku..
wanaz : weyh ko nk mkn x??
aku : msti ar nk.. lapa doll..
wanaz : ko da mndi lom???
aku : mstila blum.. aku xjumpe ar mne kunci bilik aku.. huhhu..
wanaz : xpe.. ko tinggalkan je bilik ko tu.. ko g mndi cpat2..
aku : baeklah...
letak je fon aku trus pndang satu bnde atas meje aku.. asal tadi cam xde je bnde tu kat ctu.. dgn mals nk pk.. aku trus amek kunci aku n trus g mndi... aku pown ajak ar a few mmbe agy utk bersantap bersame.. tapi resultnye.. aku, nik n wana saje yg mkn dctu.. ari tu aku mkn xnk meriah lak.. nasi putih+tomyam+kangkung goreng belacan+ayam goreng kunyit.. tapi most of lauk2 tu disedekahkan kat tong smpah sbb selere aku lately ny sgt tidak oke...
11hb ogos - dlm klas program net sorang mamat bername elmi pown berkate...
elmi : ayu mlm ni ek.. sri putri..
aku : ahhh.. xmo caye.. *sbb pg td aku da terkene ngan die*
elmi : btullah..
aku : siyes ke??
elmi : ko tgk muke aku men2 ke??
aku : mmg pown..
elmi : @!$#%^&^%*%^#^&..
maka dengan hasil diskusi bersame mamat tu.. make kua le kmi sume mkn kat luqman di sri putri.. kami tu adalah.. aku, nik, wanaz, norlizan, ijan, ain, pjot, apiz, uyul, nuar, amir, jaz, adib, muz, elmi, adli n dzerol... mkn2 jgn x mkn...
:: event yg keenam ::
12hb ogos - tgk wayg citer GI JoE.. setelah mengumpulkan org2 kampung.. make seramai 21 orang telah berstujuk utk menonton wayang pd kali ini.. kami sume g tonton wyg kat tebrau.. arge RM 8/person ok.. tyme nk bli tiket tu.. aku, eja n ain rase cam klaka ade.. sbb tyme aku kate nk 20 tiket.. brother tu cam x caye lak.. cyap ulang 2 kali tnye kat kitorg.. tyme ni xtaw agy si sapik@bui2 nk ikut.. klaka tul brother tu.. xley ek tgk wyg reramai..
berkenaan pasal citer yg aku tgk kali ny.. Gi JoE.. aku mmg teringin giler maw tgk muvi ny after aku nengok gezek die.. tapi syg nye aku dpat tgk citer ny after da hmpir setengah citer.. Kenapekah??? kerna ade kengkawan ku yg smpai lmbat.. tapi xpe la.. yg pnting korg sampai dgn slmat.. syukur k.. after abeh nonton wyg.. kami mkn kat pizza.. aku agak sedey kat cni.. sbb ade antare kami yg nk carik nasik.. n ade yg nk mkn pizza.. so terpecah dctu.. n tibe2 teringat tyme kua tgk wyg ngan nik, kroun, iera, wan, muz, pyus n sapik.. walaupun kami dak2 gurl da melantak kenny tyme tu.. after wyg kami tman gak dak2 boy g mkn stimbot kat lido.. baru la dikatekan kua same2.. huhuhuu.. dah2.. bnde da lpas..
tyme ni aku de bli 2 buku kat kdai harris di tebrau..
satu buku tajuk aku trime nikahnye - buku ny bg aku kandungan die bagus... buka mate aku n minda aku psal sesuatu hubungan.. nnti aku nk blik bahagian 2 die lak..
satu agy buku tajuk die petua dari dapur betty saw - buku ny pown aku rase akan bergune utk aku pd tyme skang ny n akan datang.. byk gak bahan2 yg baru aku dgr utk masak2 ny.. tmbah2 knowledge aku.. Alhamdulillah..
:: event yg ketujuh ::
14hb ogos - pesta konvo dtg agy.. abeh je klas si nik amek aku kat kolej utk g ke pesta konvo.. kami berempat.. aku, nik, army n ijan.. wanaz x mo ikut.. x taw npe.. huhuhu.. tyme ni jenjalan je.. baru jalan da rase lapa.. so, kami singgah mkn di tmpat ayam golek.. mkn ayam golek.. berpppp.. Alhamdulillah.. kyang2.. then kami truskan perjalanan... si army tyme ny tgh agak giler same itu mini iphone kluaran bm.. oke la aku rase produk tu.. tapi ketiadaan 3g n camera yg xbrape menyerlah pixelnye membuat kan aku agak sdikit down utk jd teruja terhadap produk tu.. tapi mungkin juge aku akan bli.. kuang kuang kuang.. -maybe klo aku sabar ckit smpai thun dpan.. mem mungkin akan membelikan ku blackberry.. ohhh yeahhh-- huahuhaua...
tyme ari ny aku just bli brooch tudung n gelang.. addict gelang sungguh aku ny.. ish3.. xley jd tul...
15hb ogos - pagi2 yg indah.. si zana tlah memplawe aku utk mengikut mereka yakni zana, eja, oyin, lily, k.na n lea pergi ke pesta konvo.. memandangkan aku buhsan di bilik.. make aku pown mengatekan persetujuan aku.. b4 g psta konvo tu smpat ar kami g lunch dulu kat abu hassan di sri putri.. mknn kat ctu nice tapi aku tetap x berselere.. apekah??? aku pown x pasti nape.. huhuhu.. abeh mkn trus p psta konvo.. oleh kerna virus vavi mkin berleluase.. maka pemakaian mask adalah digalakkan.. bukan utk jd mask rider yer.. tapi utk langkah berjagejage keyh...
yg aku x baper pahm dlm pic ny.. ade mmb aku yg pkai mask ny cyap nk snyum tyme snap pic.. nmpk ke korg snyum ek.. ;pkali ny g aku usha je kengkawan aku soping.. aku nye membeli jeli sumi tu sbanyak RM 2.. maybe last day nnti baru aku akan soping spt org gilak.. hehehehe...
selesai sudah hupdate utk entry kali ni.. more pix ley tgk kat my bukumuke k..
yumienote : credit to all yg empunye pix n yg tolong snap pix.. luv u all k.. mwah2..
mari berpk utk kali ini-->btul ke kite jgn tergesa-gesa mencari psangan dan jangan bertangguh-tangguh untuk mengikat sesuatu hubungan???
selesai sudah hupdate utk entry kali ni.. more pix ley tgk kat my bukumuke k..
yumienote : credit to all yg empunye pix n yg tolong snap pix.. luv u all k.. mwah2..
mari berpk utk kali ini-->btul ke kite jgn tergesa-gesa mencari psangan dan jangan bertangguh-tangguh untuk mengikat sesuatu hubungan???


0 luvQUOTE:
Post a Comment