yeay... pose sudah kembali.... selamat berpuasa di bulan ramadhan kepada semua... pose molek2 keyh.. hoorayyyyy.... *melompat-lompat seperti kanak-kanak ribena k*..
owryte ar.. cam bese mari kite melakukan xtvt hupdate scare express...
~~lets do it bebeh~~ huhuhu..
16hb og0s - tiade ape2 yg menarik pown berlaku tyme ny.. duk buhsan saja di kolej.. -huhuhu-
17hb Ogos - aiyakkk.. pesta konvo agy... buhsan2... bile la nk abeh pesta konvo ny.. dwit da makin abeh... event x abeh2 agy.. isk2... utk kali ny.. kitorg dapat round pesta konvo berempat.. huhuhu Finally keyh.. aku, ss, wanaz n nik g jenjalan bersama... YESHH.. n kitorg smpat le makan CKT = char kuey teow yg agak best la.. huhuhu.. then jalan, jalan dan terus berjalan... mak aiii... PENAT x engat taw... (*_*).. then tyme ny.. membe aku yg bername SS telah pown berjaya membeli mini IFON yg aku pernah citer kat entry before2 this... dengan pandangan yang agak jeles serta kata-kata adik pompuan ku yg maw banget sama itu IFON.. aku pown telah membooking IFON tersebut... aku amek the next day.. -huhuhu.. kopak den-.. dan untuk jalan2 kali ny aku telah berjaya membeli 3 jenis selendang.. yerrr... I LYKE taw..
18hb Ogos - abeh je klas PSM.. si ss pown mendrop by kan aku, wanaz n k.mai di pesta konvo utk amek aku nye mini IFON.. si ss x singgah sbb die da tersangat mengantuk.. so die maw cepat pulang ke kolej utk tido.. make kami bertige pown berjalan-jalan la.. si wana nk cari baju rayer lak.. so, after amek aku nye barang.. kitorg pown jenjalan la usya2 baju... then tibe-tibe ade yang lapa... aku pown tengok jam.. tyme mkn ny.. eh, tyme camny pown slalu rumet aku da abeh klas.. make dengan pnuh kasih sayang aku pown bertnye kpd rumet ku itu lokasi kjadian beliau dan hasil diskusi kami bersama.. si nik telah memberi persetujuan utk datang ke pesta konvo.. kitorg tunggu nik n after nik sampai kitorg pown masuk satu port mkan ny n oder.. so far.. mkanan kat ctu sangat la kurang ok.. tapi da lapa kan.. balun saja.. n ari tu gak k.mai telah ponteng klas gara2 kluar BERPELESERAN ngan kami... cyan k.mai.. (*,).. petang tu sepatutnye aku de klas.. tapi akibat penat berjalan-jalan.. aku ngan nik terbabas utk bangun.. maka.. skip klas agy le jawabnye...
19hb Ogos - pesta konvo ari yg terakhir... byk tuh jualan murah @ jualan megasale parkson.. hahahaha... tyme ny I tell u... berkobar-kobar gak ar aku utk soping barang2 adik ku.. tapi dukacitanye.. tyme2 ny kad atm aku wat hal... adoiii.. penin2.. xdpt nk soping.. so, aku teman kan si nik n si wana saje soping.. wah.. xde la beriye sgt mmbe2 aku ny soping.. ala kadar saja... I LYKE... tyme ni kat pesta konvo de kete skuad myVi ERA.. aku smpat gak ar snap pix kete tu..
aku jd semakin malas... aiyakkk...
overall bulan ogos ny mmg ade byk event la..
bufday jiha pown celebrate gak ri tu..
cyap tunggu tyme aku n kakak ade kat umah agy..
luv jiha..
N
seperti sume rakyat mesia taw.. ujung bulan ogos adelah ari merdeka..
SELAMAT MEMERDEKAKAN diri..
k ryte now kite sume akan terbang ke bulan SEPTEMBER.. pkai life jacket sume..
ape kaitan ntah... hahahaha..
nnti ar aku story ape jdik.. maleh nk type ry ny.. mate ku pedih akibat????
watever...
chiau...
Wednesday, August 26, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 luvQUOTE:
Post a Comment