huahuahua..
-actually tyme type entry ny aku agak penin+sakit dada+batuk+sakit tekak... demam raye kot..
lebey kurg agy 5 ari umat Islam akan mnyambut ari raye... yeay.. *wit raye*.. hehehehe...
so kat cni aku nk share serbe sedikit pose aku utk kali ny.. xnk bace sudah.. x pakse pown.. bluekkksss... ;p
keyh, start pose ari tu aku dpt pose kat umah.. actually aku x keysah pown pose kat ne.. klo ley nk abehkan pose kat utm.. maklum ar.. pose terakhir dcni.. *Insya'Allah*..
urmm.. taun ny aku agak kureng g bazar dpn FAB tu.. nk taw NAPE?? sbb pilihan da berkurangan d ctu.. hanye makcik kueh supaye2 yg aku suke aje yg ade kat ctu.. yg len.. aku cam x berkenan sgt.. huhuhu...maaf le.. sy bukan memilih.. just ikut tekak yg x brape nk sehat sgt ny je.. citer psal bazar FAB ny.. aku sgt suke tgk smngat keusahawanan kwan2 aku tyme bulan pose ny.. jual kerepek la.. gelang.. tudung.. kueh raye.. kek raye and macam2 ar.. tahniah kat korg.. aku suke korg... eh... aku suke ngan care korg..
taun ny gak 1st tyme aku jejak ke bazar slaen dpan FAB tu.. bazar kat KP - kat cni aku suke ikan bakar die... :D.. n bazar tmn U.. - yg ny aku suke murtabak die.. dap... huhuhu..
so, slaen nk citer psal bazar.. ade gak le a few xtvt yg aku n fwen prnah wat tyme bulan2 pose ny..
antarenye..
*men masak2 di dlm bilik*
antare juadah yg pernah masak spnjang tyme pose ny kat bilik adlah :-
tomyam seafood - walaupon ade kengkawan aku kate pkai megi tomyam nye pati.. tapi tekaan mereke itu salah... hahahaha..
ayam goreng - last minute nye idea..
cendawan goreng - wana nye keje.. lebihan cendawan utk tomyam tu digoreng..
hashbrown - wat utk sahur..
sosej - ny pown utk sahur ja..
ermmm.. ape agy ek.. aku x engat la.. tapi kan.. nik, klo ko bace nnti ade juadah yg aku lupe ltak.. ko roger aku ye...
*berbuke di lua*
sem ny mmg byk kali buke di lua.. abehkan dwit mak bapak... huhuhu..
bising da mem kat umah taw kegiatan aku ny..
hahahaha...
tapi yg pling aku xley lupe psal event buke pose scs... byk airmate aku jatuh utk event ni...
ya Allah.. aku trime sgale dugaan ini... huhuhu.. aku taw byk pihak x puas ati.. aku mnx maaf sgt2 keyh... Insya'Allah bnde ny xkan jd agy..

*bersahur di lua*
ade gak try sahur kat lua utk sem kli ny..
skali lua kolej n skali lua utm.. lua kolej kami dok p sahur kat CP.. sahur gelak sakan.. huhuhu..
agy skali tu sahur kat mcD pintu blakang.. kat ctu pown sahur glak gak.. glak kat mmbe aku yg agak mamai..
huhuhu...
cyan lea... wakakaka...
n utk buke yg terakhir aku kat kolej pd taun ny..
aku berbuke ngan nasi krabu... x abeh gak aku mkn.. ape ntah nk jd aku ny.. asek mkn x abeh je.. cyan mknan2 tu... huhuhu..
esok after klas nk blik raye da...
aku numpang kete lily.. doakan perjlanan aku slmat keyh.. amin..
noteyumie : smlm ym ngan one of my bestfwen... talk about ati ke ati.. talk about man.. talk about love... luke lame pedeh kmbali... how???
noteyumie2 : aku ade kwan ngan sorg mamat skang ny.. oke la kot... bru je kwan.. tapi ade prasaan cam malas nk kawan da ngan die... nape ek aku jd camny skang? padehal mamat tu oke je..
noteyumie3 : mem de merisik kaba.. xmo cari pengganti ke?? aku pown jwab.. klo x de partner pown.. along tetap boleh bahgie.. am i BTUL???
*aku cube utk memberi harapan pade ketidakpastian.. tapi akhirnya aku sedar... harapan itu hanya akan mengundang luka.. yang bisa buat aku lebey parah.. berhenti la ayu... trus pandang ke hadapan....
0 luvQUOTE:
Post a Comment