pliz keyh...
aku xmo jd manusie sedey sbb mende2 tu agy...
paham???
*garang nye lak aku tetibe...
huhuhu...
actually mcam ny...
tadi aku ade exam paper LA @ Lahanat Amat @ Linear Algebra...
then subjek ny subjek kire2 ar...
n utk maklumat gak le..
paper ny paper terakhir aku utk sem ny..
agak smngat gak aku nk jwab paper tu td...
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
mule2 tgk soklan..
aku tlh berkatekate sndirik..
*byk gak soklan ny.. kne pndai bajet2 tyme nk jwab sume ny*
urmmm..
dgn dmulekan ngan doa2 yg patut..
aku pown start menjwab..
muleeeeeeeeeeeeeeee....
well name pown paper kire2 kan..
alatan yang sgt diperlukan mstilah calculator kan...
aku pown amek le calc aku yg chantek tu kan utk wat kire2..
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
aku on2 calc aku xmo on..
aku on2 die xmo gak..
aku da cuak da dctu..
WTH...
minda cb utk bertenang..
tp ati aku da berdetik..
*blah camtu je pown ok gak ny... camne aku nk wat ny.... blablablablabla*
n finally aku pown amek lngkah utk stay n wat yg sebooleh mungkin..
camne aku wat kire2 td??
mstilah aku gune sgalenye scare manual..
jari jemari tgn dan jugek kaki serta jari jemari org sblah turut mnjadi korban kjadian ini...
*tpu dctu keyh.. hnye jari jemari tgn aku saja..
seb bek la thap klancaran sifir aku msih hebat.. hahahahaha....
tapi tu ar..
mcm mmb aku ckp..
ngan sbjek yg mmg sgt memerlukan calc..
ntah ar..
aku cube utk pk yg + saja..
hope everything ok la..
so, nk wat ape agy ny exam da abeh...
tetttttttttttttttttttttttttt... *bunyik bazer kdengaran..
ko lope ko x submit agy speSIAL topic nye take home exam??????
aah le..
nk submit td tp ujan lak..
seb bek prof bg delay smpai esok pg..
PRof mmg besh..
sgt2 bertimbangrase... masam masin manis pahit sume ade keyh.. ;p
right now, aku sgt memerlukan tdo..
tapi xley agy..
aku nk setelkan report ny jap..
report ape??
adelah...
nape nk taw???
nk wat kan??
sile2..
=)
- lots of luv -
noteyumie1 : memerlukan dwit skang... sile taip pin atm anda d atm machine n pilih menu transfer... setelah itu sile masukkan no acc bank sy keyh.. minimum 50 engget.. huahuahua..tlg student yg tgh menuntut ilmu ny byk kelebihan nye taw... =)
noteyumie2 : megren mengganas agy... penangan xde spek+kesilauan melampau+tdo x tentu+mkn blasah ja...
noteyumie3 : xdpt ar merase msuk sunway free... huhuhu.. *valid agy ke ek deal tu..
noteyumie2 : megren mengganas agy... penangan xde spek+kesilauan melampau+tdo x tentu+mkn blasah ja...
noteyumie3 : xdpt ar merase msuk sunway free... huhuhu.. *valid agy ke ek deal tu..
0 luvQUOTE:
Post a Comment