saeng il chukahamnida...
saeng il chukahamnida..
saeng il chukahamnida ayu-shi..
saeng il chukahamnida....
hahah...
aku da 23 tahun beb..
tahniah kat aku..
even aku x rase aku da 23..
bak kate mama aku..
keje umah pown nk kene bersuruh baru nk wat..
hahahaha...
jum kite flashback jap...
pade tanggal 2hb 06 1987..
pukul 10.47 pagi...
bertempat di spital kuala lumpur..
seorg bayi telah selamt dilahirkan dengan kaedah pembedahan...
bayi yg dilahirkan yg berjantina perempuan dengan keadaan tidak cukup bulan yakni berusie 7 bulan kandungan itu adalah aku..
huhuhu...
thnx mama n abah kerana adanye kalian make ujudlah saye di muke bumi ini...
so sempene umo yg smakin menglangkau ny..
byk yg aku tekad utk ubah..
moge2 sumenye berjln sperti yg diinginkan...
doakan aku keyh.. =)
doakan ati aku terbukak n bertemu jodoh keyh...
isu kawen da smakin panas gak ny..
huhuhuh..
-im in luv-
noteyumie : kat bawah ny lah our new baby.. sile lihat no plet itu ye..;p

2 luvQUOTE:
yeahh! happy bufday! kawen, kawen,kawen! jangan risau. yui da kmpul duit utk kite. hahahaha! happy bufday long! sayang ko! :)
teng2...
syg ko gak..
Post a Comment