annyong...
hurmm..
nk citer ape kali ny ek?
citer hindustan? opera cine? sinetron? korea? jepang? taiwang??
owh tidak2...
sumer itu adalah tidak..
sy hnye ingin menceritakn ape yg tlah berlaku pade 2hb ari tuh..
sblum tuh..
nk flashback jap..
*lately ny byk tul isu2 flashback....
beberape ari b4 2hb..
perbualan antare ibu dan anak..
anak : " tahun ny xmo kek SR agy ek ma.. dah buhsan.. agy pown da xtaw nk mkn kek ape kat SR tuh.. sume da rase n muak..
ibu : abeh tuh nk kek ape??
anak : urm.. yg best2 ar.. tapi xmo SR..
ibu : yg cam dak SST bli utk farewell ari tuh nk??
anak :
anak : owh.. yg tuh.. okeyh gak.. cam best je..
ibu : hah okeyh lah..nnti mama odekan..
anak : dpt cupcakes best gak ny..
ibu : nk cupcakes ke?
anak : xpelah... yg ade pown da okeyh..
----tamat-----
so 2hb ari tuh..
balik dari keje..
mama pown bawak balik kek..
cyan bongek..
die engat kek SR...
pehtu kunun2 nk celebrate kat kuzi...
tapi x jadi..
aku pown cam maleh je nk kuzi muzi ny...
sbb tuh si bongek bebel2 suh cyap aku ley wat2 pekak duk on9..
hahaha...
celebrate kat umah sudah...
meh aku share pic..
ny lah kek yer.. pink agy... lyke keyh.. mcam uolz sume ley nmpk walo agak kabo2.. kat blakang tuh ade kepsi.. n ny ruangan dapo umah syerp sbb ruangan ini sje yg free...
thnx mama...
effect bile umo da 23 ny :-
*daye ingatan aku makin menjadijadi lemahnye.. dialog yg kerap aku lontarkan lately.."dik mne hnset along..." "boy, nmpk x nset along kat ne""eh, mne plak nset along ny ek"..
*tahap kejelasan mate aku mkin kurang.. dah le spek MIA..
*mule berpk byk bnde..
*byk agy ar.. klo ade sape2 rajin nk tmbah.. sile ar ek..
n mcam yg aku infom..
mate aku skang agak kurang tahap kekuasaanye..
aku stop dulu keyh..
nnti continue later..
-im in luv-
noteyumie1 : xtaw nape tp 2hb tuh si bongek yg sgt xcited...
noteyumie2 : HAPPY BELATED BIRTHDAY to pak itam n HAPPY BIRTHDAY to inzi..
0 luvQUOTE:
Post a Comment